Vidinis įsivertinimas
Veiklos įvertinimas
2019 metų veiklos vertinimas pagal keturmatę situacijos analizę (SSGG)
Didžiausi privalumai | Didžiausi trūkumai | Tobulinti pasirinkti mokyklos veiklos aspektai |
Centre dirba kompetetingi specialistai. Jų išsilavinimas, kvalifikacija ir patirtis leidžia optimaliai tenkinti mokinių ugdymo(si) poreikius |
Informacinių technologijų ir pažangių ugdymo metodų taikymas |
Personalo kvalifikacijos tobulinimas, įgyjant informacinių technologijų taikymo ugdymo procese |
Sudarytos geros sąlygos meninėms ir sportinėms veikloms vykdyti |
Mokinių individualių saugumo, emocinių, fizinių ir socialinių poreikių tenkinimas. |
Modernios ir šiuolaikinius reikalavimus atitinkančios saugios ir emociškai pozityvios aplinkos kūrimas. Ugdymo turinio ir kasdienės veiklos planavimo kokybės gerinimas |
Veikla optimaliai tenkina bendruomenės poreikius, nuolat kuria ir organizuoja prasmingus vietos bendruomenei skirtus projektus ir programas |
Mokinių daromos pažangos vertinimo sistema. Šeimos informavimo apie mokinį procedūrų kokybė. |
Mokinio daromos pažangos vertinimo sistemos tobulinimas: periodinis įsivertinimas, refleksija ir mokymasis bei bendradarbiavimo plėtojimas su mokinių tėvais ir kitais švietimo specialistais |