KLAIPĖDOS REGOS UGDYMO CENTRAS

 Biudžetinė įstaiga, Baltijos pr. 31, LT-94130 Klaipėda, tel./faks.: (8 46) 34 60 33, el.p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 300044804 
Klaipėdos herbas

 

PATVIRTINTA

Klaipėdos regos ugdymo centro

direktoriaus 2024 m. kovo 18 d.

įsakymu Nr. V-37

 

KLAIPĖDOS REGOS UGDYMO CENTRO 20-TIES METŲ SUKAKTIES PROJEKTAS „DARNI IR BESIMOKANTI BENDRUOMENĖ”

 

Projekto „Darni ir besimokanti bendruomenė” aktualumas

            Pasitikdami Klaipėdos regos ugdymo centro 20-ties metų veiklos sukaktį, analizuojame ir keliame klausimus  ̶  kokie įvyko pokyčiai ir, kokių pokyčių reikia ateityje? Nuo 2004 metų kuriama istorija, kurioje yra  ̶  įsimintini darbuotojų ir ugdytinių pasiekimai, prasmingos  veiklos, įkvepiantys sėkmės pavyzdžiai, bendruomenės sutelktumas kaitos procesuose, pritaikant ugdymo(si) aplinkas, kurios atlieptų ugdytinių poreikius bei skatintų asmenybės ūgtį. Tai sėkmės istorija, kurią kūrė visa Regos ugdymo centro bendruomenė. Minėdami 20-ties metų sukaktį, siekiame išryškinti aktualius ir svarbiausius įstaigos veiklos pokyčius, bendruomenės pasiekimus ir, kaip specializuotą švietimo pagalbą teikiančios organizacijos svarbą Klaipėdos miesto ir regiono gyventojams.

 

Projekto tikslas

Pasitikdami 20-ties metų sukaktį, siekiame stiprinti jau susiformavusias Įstaigos vertybines nuostatas, tradicijas ir bendruomenės kultūrą bei ieškoti galimybių pozityviai kaitai ir ūgčiai. 

 

Projekto uždaviniai:

  1. Įsivertinti Regos ugdymo centro veiklos rezultatus ir pasiekimus;
  2. Skleisti gerąją darbo patirtį ir ugdytinių meninę kūrybinę veiklą;
  3. Šviesti visuomenę apie švietimo pagalbos ir neformaliojo ugdymo svarbą asmenų su regos negalia pilnaverčio gyvenimo kokybei ir įtraukčiai;
  4. Puoselėti bendruomenės kultūrą ir tradicijas, skatinti lyderystę.

 

Projekto dalyviai: Regos ugdymo centro bendruomenė, socialiniai partneriai.

Projektą koordinuoja direktorė Laima Glaveckienė.

Projekto įgyvendinimo komanda (darbo grupė):

Socialinio ugdymo skyriaus vedėja Regina Viršilienė, Ikimokyklinio ugdymo skyriaus vedėja Laimutė Vaišvilienė, meninio ugdymo mokytoja Loreta Aukštuolienė, neformaliojo ugdymo mokytojos Rita Razmienė, Zita Jakienė, socialinė darbuotoja Alina Glybina, tiflopedagogės Viktorija Paimbrekytė-Jonauskienė.

 

Projekto trukmė: 2024 m. kovas - 2024 m. gruodis

Laukiami rezultatai.

Bendruomenės profesiniais pasiekimais, kūrybiniais darbais, pažintiniais-kultūriniais renginiais, įprasminami Regos ugdymo centro veiklos pasiekimai, pristatomi bendruomenės lyderystės pavyzdžiai. Puoselėjamas Regos ugdymo centro įvaizdis: kuriamos veiksmingo ugdytinių, jų tėvų, personalo bendradarbiavimo tradicijos, stiprinamas ir plėtojamas bendradarbiavimas su miesto švietimo institucijomis, panašaus profilio šalies švietimo įstaigomis, kitais suinteresuotais socialiniais partneriais, organizuojant bendrus sportinius ir kultūrinius bei edukacinius renginius ir projektus. Įstaigos įvaizdžio gerinimui sukurtas informacinis bukletas ir filmukas. Personalas susitelkęs ir motyvuotas siekdamas pažangos ir geresnės veiklos kokybės.  

 

 

Regos ugdymo centro 20-ties metų sukakties projekto “Darni ir besimokanti bendruomenė” veiklų planas

 

Eil. Nr.

Priemonės pavadinimas

Vykdymo terminas

Atsakingas asmuo

1.

Organizaciniai renginiai

 

 

1.1.

Įstaigos 20-ties metų sukakties organizavimo darbo grupės sudarymas

Sausio mėn.

Laima Glaveckienė

1.2.

Projekto rengimas, veiklų  ir priemonių plano parengimas

Iki kovo 15 d.

Laima Glaveckienė, Regina Viršilienė, Laimutė Vaišvilienė

 

1.3.

Šventinių renginių ir koncertų scenarijų kūrimo darbo grupių sudarymas

Iki kovo 20 d.

Laima Glaveckienė

1.4.

Įstaigos eksterjero ir interjero šventinio papuošimo darbo grupės sudarymas

Iki kovo 20 d.

Laima Glaveckienė

1.5.

Kviestinių svečių (buvusių darbuotojų, ugdytinių) ir kviestinių socialinių partnerių sąrašų sudarymas

Iki kovo 30 d.

Daiva Jucevičienė, Laima Glaveckienė

1.6.

Paramos lėšų ir kitos pagalbos, renginių organizavimui, paieška

Balandis-gegužė

Laima Glaveckienė

1.7.

Įstaigos atributikos ir prezentacinių priemonių atnaujinimas

Balandis-gegužė

Regina Viršilienė, Laimutė Vaišvilienė

1.8.

Prašymų  įstaigos darbuotojų  apdovanojimams rengimas

Rugsėjis

Laima Glaveckienė, Daiva Jucevičienė

2.

Kūrybinė veikla ir veiklos viešinimas

 

 

2.1.

Informacijos apie įstaigos 20-ties metų sukakties www.ruc.lt svetainėje nuolatinis atnaujinimas

Kovas-gruodis

Indrė Bernotienė, Regina Viršilienė, Laimutė Vaišvilienė

2.2.

Videofilmo ir 20-mečio fotografijos  kūrimas

Sausis-spalis

Laima Glaveckienė,

Gintautas Beržinskas

2.3.

20-mečio sukakties bukleto kūrimas

Balandis-rugsėjis

Laimutė Vaišvilienė,

Regina Viršilienė

Gintautas Beržinskas

2.4.

Kvietimų, atvirukų, dovanų kūrimas ir paruošimas

Balandis-gegužė

Rita Razmienė,

Laima Bukauskaitė

2.5.

20-mečio lauko suoliuko įrengimas

Gegužė

Laima Glaveckienė

2.6.

Akcija „20 sveikinimų su meile“

Spalis

Alina Glybina, Laimutė Vaišvilienė

2.7.

Kalendoriaus kūrimas

Lapkritis-gruodis

Laimutė Vaišvilienė,

Regina Viršilienė

3.

Metodinė veikla

 

 

3.1.

Metodinė diena „Kūrybiški pedagogų sprendimai, didinant visavertį mokinių dalyvavimą ugdyme“

Birželis

Regina Viršilienė

3.2.

Edukacinė išvyka darbuotojams „Žolelių magija“

Liepa

Alina Glybina, Viktorija Paimbrekytė-Jonauskienė

3.3.

Konferencija „Ugdymo ir 5traukties kontekstas kontekstas – spręsti ir veikti kartu“

Gruodis

Laima Glaveckienė, Regina Viršilienė, Laimutė Vaišvilienė

4.

Šventiniai renginiai

 

 

4.1.

Iškilmingas 20-mečio lauko suoliuko atidengimas. Šeimų šventė-koncertas ,,Kiek daug širdžių tau suliepsnojo meile“

Gegužė

Laima Glaveckienė, Laimutė Vaišvilienė, Regina Viršilienė

4.2.

Sporto šventė „20 sportinės veiklos iššūkių susitikime su Švyturiu“, dalyvaujant socialiniams partneriams

Birželio 1 d.

Zita Jakienė, Laimutė Vaišvilienė

4.3.

Susitikimų popietė su buvusiais darbuotojais  „Pabūkime drauge“

Rugsėjis

Laima Glaveckienė

4.4.

Iškilmingas renginys “Bendruomenės sėkmė - spręsti ir veikti kartu” (apdovanojimai)

Spalis

Laima Glaveckienė, Regina Viršilienė, Laimutė Vaišvilienė, Loreta Aukštuolienė

5.  

Projekto įgyvendinimo aptarimas ir sklaida

Gruodis

Projekto įgyvendinimo  komanda

 

 

_______________________________________________

                                                                                      

PATVIRTINTA

Klaipėdos regos ugdymo centro direktoriaus 2024 m. kovo 4 d.

įsakymu Nr. V-33

 

 

 

Tarptautinė neregių ir silpnaregių mokinių vasaros stovykla „Pažinimo stebuklas. 2024-ieji Švyturių metai Klaipėdoje“

 

Informacija apie projektą

Valstybės politika, galiojanti įstatyminė bazė šeimoms, auginančioms aklą ar silpnaregį vaiką, suteikė  daugiau galimybių rinktis mokyklą ar ikimokyklinę įstaigą  gyvenamoje vietovėje. Pastarąjį dešimtmetį labai pasikeitė sutrikusio regėjimo mokinių švietimas – vis daugiau jų lanko bendrojo lavinimo mokyklas, darželius. Keičiasi ir visuomenės nuostatos aklųjų ir silpnaregių atžvilgiu įtraukiojo ugdymo naudai  ̶  Lietuvoje įgyvendinami įtraukiojo ugdymo principai, vaikui suteikiama teisė mokytis artimiausioje švietimo įstaigoje. Vaikų su regos negalia ugdymas bendrojo lavinimo švietimo įstaigose jau tapo ne tik faktu, bet vis labiau įsisąmoninamas būtinumas,  tačiau ne visiems mokiniams užtikrinama tiflopedagoginė pagalba ir kokybiškas ugdymas. Neturime statistinių duomenų, kiek iš viso Lietuvoje vaikų su regos negalia mokosi bendrojo lavinimo ir ikimokyklinio/priešmokyklinio ugdymo mokyklose. 2023-2024 mokslo metais Klaipėdos regione įtraukiajame ugdyme bendrojo lavinimo mokyklose mokosi 32 mokiniai su regos negalia, ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupėse  ̶  5 vaikai.

Bendradarbiaudami su Klaipėdos senamiesčio ROTARY klubu ir Lietuvos aklųjų sąjunga bei kitais rėmėjais, Klaipėdos regos ugdymo centras 13 metų mokiniams organizuojame stovyklą „Pažinimo stebuklas“. Lyginant su pirmąja 2011 metais organizuota stovykla, mokinių skaičius išaugo nuo 22 iki 80, prasiplėtė ir geografinė aprėptis: 2011-2012 metais dalyvavo mokiniai gyvenantys Klaipėdos regione, nuo 2013 metų atvyksta mokiniai iš visos Lietuvos, nuo 2015 metų atvyksta mokiniai ir iš kitų šalių (Lenkijos, Latvijos, Estijos, Ukrainos, Nyderlandų). Kasmet stovykloje dalyvauja 6-8 mokinių vienas iš tėvų (globėjų) bei mokinių tėvai patys turintys regėjimo negalią, savanoriauja Regos ugdymo centro pedagogai ir bendrojo lavinimo mokyklų vyresniųjų klasių mokiniai. Stovykloje akliems ir silpnaregiams mokiniams, jų tėvams sudaromos sąlygos ne tik stovyklauti, ilsėtis, bet ir išmokti naujų dalykų, kurti, tobulėti, pasidalinti patyrimu, susitikti ir susipažinti su aklais ir silpnaregiais, kurie sėkmingai mokosi, aktyviai sportuoja, studijuoja ar dirba. Tokie susitikimai mokinius įkvepia siekti savo tikslų, o mokinių tėvai patiki ir sužino apie savo vaikų mokymosi ir karjeros perspektyvas.

 

Projekto aktualumas

Šiuo projektu siekiame bendrojo ugdymo turinį praturtinti neformaliojo švietimo veiklomis, įtraukiant kuo daugiau mokinių iš regionų, kuriuose vaikai negauna tiflopedagoginės pagalbos. Dažnai šie mokiniai dėl funkcinių regos sutrikimų vengia sportuoti, nedalyvauja kūno kultūros pamokose, visuomeniniame mokyklos gyvenime, užklasinėje veikloje, vengia lankyti muziejus ir parodas. Todėl pasireiškia orientacijos aplinkoje ir mobilumo bei pažintinės veiklos sunkumai, nepasitikėjimas savimi ir kitos psichosocialinės problemos riboja vaiko gyvenimo patirtį ir praktinių įgūdžių įgijimą.

 

Projekto tikslai ir uždaviniai:

  1. Didinti švietimo, kultūros ir sporto prieinamumą, prisidedant prie aklųjų ir silpnaregių švietimo ir ugdymosi bei sociokultūrinės atskirties mažinimo;
  2. Ugdyti mokinių su regos negalia socialinės ir kultūrinės savivokos kompetencijas;
  3. Bendradarbiaujant su rėmėjais ir kitais partneriais, ugdyti pozityvų požiūrį į regos negalią turinčius žmones.
  4. Projekto uždaviniai:
  5. Įtraukti mokinius su regos negalia į edukacines ir kultūrines veiklas bei sudaryti galimybes mokiniams išreikšti save kūrybinėje veikloje;
  6. Organizuoti aktyvios sportinės veiklos renginius ir išvykas;
  7. Teikti tiflologinę ir konsultacinę pagalbą sutrikusios regos vaikų tėvams (globėjams), suburti savitarpio pagalbos grupes tėvams, auginantiems aklą ir silpnaregį ar su kompleksine negalia vaiką.

Tikslinė projekto grupė (asmenys, kurie gaus naudą iš projekto veiklų arba joms pasibaigus): neregiai ir silpnaregiai mokiniai nuo 6 iki 18 metų ir jaunuoliai iki 24 metų amžiaus, tėvai auginantys vaikus su regos ar kompleksine negalia.

Projekto partneriai ir organizatoriai: Klaipėdos senamiesčio Rotary klubas ir Klaipėdos regos ugdymo centras

Kiti projekto partneriai:

  1. Lietuvos aklųjų ir silpnaregių sąjunga;
  2. Lietuvos audiosensorinės bibliotekos Klaipėdos padalinys;
  3. Mažosios Lietuvos istorijos muziejus;
  4. Klaipėdos dramos teatras;
  5. UAB „AUGMA“;
  6. Ukrainiečių kultūros ir švietimo centras „Rodyna“;
  7. Klaipėdos pedagoginė psichologinė tarnyba;
  8. Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo agentūra

 

Projekto rėmėjai:

Pagrindinis rėmėjas – Klaipėdos senamiesčio Rotary klubas

Kiti rėmėjai – Lietuvos aklųjų ir silpnaregių sąjunga; UADDB „AON BALTIC“; UAB „Solvingė“; Draudimas „Compensa“; fizinių asmenų parama.

 

Klaipėdos regos ugdymo projekto vykdymo grupė: Laima Glaveckienė, direktorė; Regina Viršilienė, Socialinio ugdymo skyriaus vedėja; Laimutė Vaišvilienė, Ikimokyklinio ugdymo skyriaus vedėja; Loreta Aukštuolienė, meninio ugdymo mokytoja; neformaliojo ugdymo mokytojos – Jūratė Šatkutė, Zita Jakienė, Rita Razmienė, Daiva Katkienė; Alina Glybina, socialinė darbuotoja; Virginija Paplauskienė, bendrosios praktikos slaugytoja; tiflopedagogės Ina Mažeikienė, Laima Bukauskaitė, Viktorija Paimbrekytė-Jonauskienė  

 

Projekto įgyvendinimo etapai ir terminai:

Eil. Nr.

Projekto uždavinys / veikla

Įgyvendinimo laikotarpis

1.

Projekto “Pažinimo stebuklas 2024” parengimas ir projekto veiklų plano sudarymas

Vasario - kovo mėn.

2.

Paraiškų parengimas ir teikimas paramai gauti

Kovo - balandžio mėn.

3.

Sutarčių parengimas ir sudarymas dėl apgyvendinimo ir maitinimo paslaugų bei edukacijų ir išvykų organizavimo

Balandžio mėn.

4.

Sutarčių sudarymas su stovyklaujančių mokinių tėvais (globėjais)

Gegužės mėn.

5.

Stovyklos organizavimas

Birželio 24-29 dienomis

6.

Projekto įgyvendinimo rezultatų apibendrinimas, viešinimas ir ataskaitų parengimas

Liepos mėn.

 

Laukiami rezultatai

36 mokiniai turintys regos negalią iš įvairių Lietuvos regionų; 6 vaikus lydintys tėvai (globėjai) ir 6 mokiniai-savanoriai, 34 mokiniai su regos negalia iš kitų šalių ir 16 juos lydinčių asmenų dalyvaudami susitikimuose su sportininkais, menininkais, muziejininkais ir kitais įdomiais žmonėmis, aktyviai dalyvaudami organizuoto laisvalaikio veiklose, įgis socialinių, pažintinių kompetencijų, aktyviau įsitrauks į bendruomenės gyvenimą, užmegs ir palaikys socialinius ryšius. Meninėse veiklose patirs teatro, muzikos, lipdybos, šokio estetiškumą ir prasmę. Stovykloje daug dėmesio bus skiriama aktyviam fiziniam judėjimui – mankštai, sportiniams žaidimams, išvykoms pėsčiomis. Bendraudami su kitų šalių bendraamžiais pažins kitų šalių kultūrą ir tobulins užsienio kalbos įgūdžius. Stovykloje vaikai pagerins orientacijos ir mobilumo įgūdžius jiems neįprastoje aplinkoje,  fizinio aktyvumo ir sporto priemonėmis aktyviai dalyvaus sveikatinimo ir sportinėse veiklose. Susitikimai su regos negalią turinčiais sportininkais, kūrėjais, sustiprins mokinių pasitikėjimą savimi ir motyvuos siekti savo asmeninių tikslų ir save išbandyti sportinėje, kūrybinėje ar socialinėje veikloje.

Informacijos apie projektą ir jo rezultatus sklaida ir viešinimas

Įgytą patirtį ir veiksmingus veiklos būdus organizuojant menines, kūrybines ir aktyvias fizines veiklas mokiniams su regos negalia, aptarsime Respublikinėje konferencijoje, viešinsime  rašydami straipsnius ir organizuodami seminarus specialistams. Skatinsime tėvus tarpusavyje dalintis patirtimi ir ją skleisti tėvams, turintiems panašių sunkumų, auginant vaikus su negalia. Informacija ir nuotraukos Klaipėdos regos ugdymo centro tinklapyje www.ruc.lt, stovyklos tinklapyje www.mcamp.lt, straipsniai LASS mėnesiniame žurnale „Mūsų žodis“, Lietuvos Rotary žurnale, LR Švietimo mokslo ministerijos informaciniame leidinyje „Švietimo naujienos“, dienraštyje „Vakarų ekspresas“, pranešimai konferencijose.

                     

Tarptautinės neregių ir silpnaregių mokinių vasaros stovyklos „Pažinimo stebuklas.

2024-ieji Švyturių metai Klaipėdoje“ programa birželio 24 – 29 d.

 

Birželio 24 d. (pirmadienis)

Dienotvarkė ir veiklos

10.00 - 13.30

Atvykimas į stovyklą, susipažinimas su stovyklautojais ir įsikūrimas

 

13.30 - 14.00

Pietūs

14.00 - 17.30

Susipažinimas su vietove, aplinkos parengimas. Pasiruošimas stovyklos atidarymui

17.30 - 18.00

Vakarienė

18.30-19.30

Stovyklos vėliavos pakėlimo ceremonija „Susitikimas su Švyturiu“. Klaipėdos „Vyturio“ progimnazijos būgnininkų kolektyvo koncertas, vadovai Augustinas ir Skaistutė Užkuratai; koncertuoja Klaipėdos ukrainiečių bendrijos folkloro kolektyvai ir solistai. Stovykloje dalyvaujančių šalių  prisistatymas. Padėkos rėmėjams.

19.30 - 20.30

Stovyklos rėmėjų vaišės

20.30 - 21.30

Vakaronė: stovykloje dalyvaujančių šalių liaudies šokiai, rateliai-žaidimai, dainos

Birželio 25 d. (antradienis)

 

8.00 – 8.30

Asmeninis rytinis laikas, ryto mankšta

8.30 – 9.00

Pusryčiai

9.00 – 10.00

Mažosios Lietuvos istorijos muziejaus edukacija

10.00 – 11.00

Susitikimas su balandžių augintoju

11.00 – 13.00

Iškyla prie jūros

13.30-14.00

Pietūs

14.00-15.00

Poilsio laikas

15.00 – 18.00

Veiklos grupėmis: 1) žurnalisto kraštotyrininko D. Nikitenka edukacija „Švyturių istorijos“; 2) „Kas slepiasi knygų lentynose“ (Audiosensorinės bibliotekos Klaipėdos filialas)

18.00 – 18.30

Vakarienė

18.30 - 20.30

Iškyla prie jūros: socialiniai žaidimai (mokiniai stiprins gebėjimą pastebėti savo ir kitų vidinius resursus bei mokysis pristatyti save kitiems)

20.30 – 21.30

Diskoteka

Birželio 26 d. (trečiadienis)

 

8.00 – 8.30

Asmeninis rytinis laikas, ryto mankšta

8.30 – 9.00

Pusryčiai

9.00 – 10.00

Veiklos: 1) sportiniai žaidimai ir estafetės; 2) mokslinių eksperimentų laboratorija

10.00-13.00

Edukacijos ir susitikimai su Nomeda Kazlaus. Afrikietiškų būgnų muzika

13.30 – 14.00

Pietūs

14.00 – 16.00

Susitikimas su Mažeikių M. Račkausko gimnazijos mokiniais, kurie pristatys jų sukurtą stalo žaidimą neregiams

16.00 – 18.00 

Iškyla prie jūros: sportiniai žaidimai ir smėlio skulptūrų kūrimas

18.00 - 18.30

Vakarienė

18.30 – 20.30

Veiklos: 1) kūrybinės rankdarbių dirbtuvės; 2) muzikos laboratorija

20.30 – 21.30

Diskoteka

Birželio 27 d. (ketvirtadienis)

 

8.00 – 8.30

Asmeninis rytinis laikas, ryto mankšta

8.30 – 9.00

Pusryčiai

9.00 – 10.00

Išvyka į Rusnę, Ventės ragą

10.00 – 12.00

Ventės rago ornitologinės stoties ir Ventės rago švyturio lankymas

12.00 – 12.30

Tęsiama kelionė autobusu į V. Skirkevičiaus sodybą

12.30 – 13.30

Pietūs sodyboje

13.30 – 16.30

Edukacija  „Žolelių magija“ (žolininkas Virginijus Skirkevičius)

16.30 – 17.30

Grįžimas į stovyklą ir Melnragės švyturio lankymas

18.00 – 18.30

Vakarienė

18.30 – 20.30

Iškyla prie jūros. Smėlio skulptūrų kūrimas ir sportiniai žaidimai

20.30 – 21.30

Diskoteka

Birželio 28 d. (penktadienis)

 

8.00 – 8.30

Asmeninis rytinis laikas, ryto mankšta

8.30 - 9.00

Pusryčiai

10.00 – 13.30

Susitikimai ir sėkmės istorijos:  1) dizainerė ir mados katalogo neregiams autorė Rugilė Gumuliauskaitė; 2) visuomenininkės Irma Jokštytė-Stanevičienė ir  Aistė Krušinskaitė

13.30 – 14.00

Pietūs

14.00 – 15.00

Klouno Bomo šou

15.00 – 18.00

Iškyla prie jūros

18.00 – 18.30

Vakarienė

18.30 – 20.00

Draugystės spartakiada: linksmos ir azartiškos sportinės estafetės, sportiniai ir orientaciniai žaidimai. Muilo burbulų ir aitvarų leidimas

20.00 – 21.30

Diskoteka

Birželio 29 d. (šeštadienis)

 

8.00 - 8.30

Asmeninis rytinis laikas, ryto mankšta

8.30 – 9.00

Pusryčiai

9.00 - 10.30

Pasiruošimas stovyklos uždarymo koncertui, repeticijos

10.30 - 11.00

Priešpiečiai

11.30 – 12.00

Kelionė į Klaipėdos dramos teatrą

12.00 - 14.00

Stovyklos dalyvių koncertas dramos teatro mažojoje salėje

14.00 - 14.30

Sugrįžimas į stovyklą

14.30 – 15.00

Pietūs

15.00 – 16.00

Pasiruošimas išvykimui iš stovyklos

16.00 -17.30

Putų šou, stovyklos rėmėjų vaišės, vėliavos nuleidimo ceremonija

17.30 

Išvykimas iš stovyklos

Pastaba

Stovyklautojams, atvykusiems iš kitų šalių arba iš kitų Lietuvos miestų, esant poreikiui, bus sudarytos sąlygos pasilikti stovykloje pernakvoti ir papusryčiavus, išvykti

 

 

_________________________________________________

 

 

 

 

Erasmus+ programos finansuojamas projektas “Asmenų su regos negalia socialinės ir kultūrinės integracijos aspektai”

Klaipėdos regos ugdymo centras 2019-09-01 - 2022-01-01 laikotarpiu vykdo tarptautinį projektą pagal Erasmus+ programą. Projektą finansuoja Švietimo mainų paramos fondas. Projekto dotacijos maksimali suma yra 16620 EUR.

Projekto tema - "Asmenų su regos negalia socialinės ir kultūrinės integracijos aspektai".

Projekto  tikslas: gerinti pedagogų, dirbančių su suaugusiais neregiais profesinę kompetenciją, įgyti žinių apie pažangias ugdymo priemones ir metodikas, siekiant gerinti neregių socialinę ir kultūrinę integraciją.

Projekto dalyviai: 10 Klaipėdos regos ugdymo centro profesionalių ir patyrusių darbuotojų, dirbančių su regos negalią turinčiais asmenimis: tiflopedagogai, meninio ir neformaliojo ugdymo mokytojai, socialinis darbuotojas, vadovai.

Projekto partneriai:  Finish Federation of the Visually Impaired (Suomijos žmoniuų su regos negalia federacija).

Projekto apibūdinimas. Regos ugdymo centro misija - įgyvendinti suaugusių neregių neformaliojo švietimo programas, teikti kokybišką švietimo ir specialiąją pagalbą mokiniui, jo šeimos nariams, mokytojui ir mokyklai. Efektyviai bendradarbiaujant su socialiniais partneriais, ruošti neregius savarankiškam gyvenimui ir tolimesnei integracijai į visuomenę. Regos ugdymo centro darbuotojai yra skatinami ir orientuojami į nuolatinės profesinės kvalifikacijos tobulinimą, naujų metodų įsisavinimą. Lietuvoje jaučiamas mokymų, seminarų, naujų metodikų stygius aklųjų ir silpnaregių ugdymo klausimais. Todėl Regos ugdymo centro vadovai ir mokytojai siekia įgyti žinių ir patirties kitose šalyse. Patirtis, įgyta Suomijoje, leis efektyviau įgyvendinti Regos ugdymo centro siekius. Įgytos žinios bus naudingos siekiant teikti kokybišką ir inovatyvią švietimo pagalbą. Vadovai ir mokytojai turės galimybę dirbti ir gyventi nuolatinio mokymosi sąlygomis, turės galimybę užmegzti tarptautinius profesinius - dalykinius kontaktus, įvaldys naujus pažangius informacinių technologijų, užsienio kalbos, technologinės kultūros bei socialinius gebėjimus. Įgyvendinus šį projektą, bus vykdoma patirties sklaida kitoms Klaipėdos miesto ir šalies organizacijoms, dirbančioms su neregiais. Erasmus+ programos projektai mobilumas mokymosi tikslais - tai neįkainojama patirtis ir unikali galimybė tobulinti specialistų, dirbančių su neregiais profesines kompetencijas, teikti pagalbą pritaikant viešąsias erdves neregių poreikiams, siekiant geresnės socialinės ir kultūrinės integracijos.

 

 

 

RESPUBLIKINIO PILIETIŠKUMO IR SAVIRAIŠKOS PROJEKTO „PERSKAITYTI TAI, KAS NEPARAŠYTA NUOSTATAI

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

  1. Respublikinis pilietiškumo ir saviraiškos projekto „Perskaityti tai, kas neparašyta“ (toliau – Projektas) nuostatai reglamentuoja tikslą, uždavinius, organizavimo ir dalyvavimo sąlygas.
  2. Projektą organizuoja Klaipėdos regos ugdymo centras, Baltijos pr. 31, Klaipėda, tel. (8 46) 346033, el. paštas:. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
  3. Projekto nuostatai bus skelbiami įstaigos svetainėje – ruc.lt, Facebook uždaroje grupėje „Perskaityti tai, kas neparašyta“
  4. Projekto trukmė nuo 2024-02-20 iki 2024-11-29

 

II SKYRIUS

TIKSLAI IR UŽDAVINIAI

 

  1. Projekto tikslas. Plėsti suvokimą apie Justino Marcinkevičiaus kūrybos svarbą Lietuvoje, taip išsaugant ryšį su tauta ir jo kūryba.
  2. Uždaviniai:
    • Justino Marcinkevičiaus kūryba atspindėti laikmečio laisvės ir žmogiškųjų vertybių asmeninius išgyvenimus;
    • Justino Marcinkevičiaus kūrybos vainiku, apjuosti visą Lietuvą;
    • skatinti bibliotekų, švietimo, kultūros įstaigų bendradarbiavimą;
    • pasitelkiant kūrybiškumą ir saviraišką parengti Justino Marcinkevičiaus kūrinio pristatymą.

 

III SKYRIUS

PROJEKTO DALYVIAI

 

  1. Kviečiame dalyvauti Lietuvos Respublikos švietimo įstaigas, viešąsias bibliotekas, kultūros įstaigas.

 

IV SKYRIUS

ORGANIZAVIMO IR DALYVAVIMO TVARKA

 

  1. Projektas vykdomas 2024 vasario 20 d. – 2024 lapkričio 29 d. Norintys dalyvauti projekte, užpildo paraišką (priedas) ir siunčia el. adresu: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.. Visi klausimai dėl projekto taip pat gali būti pateikti tuo pačiu el. paštu. Atsiuntę dalyvio paraiška, kviečiame prisijungti prie uždaros Facebook grupės „Perskaityti tai, kas neparašyta“ https://www.facebook.com/groups/899478041959636.
  2. Dalyvio anketą užpildyti iki 2024-04-29.
  3. Įstaigos bendruomenė supažindina dalyvius su projekto nuostatais ir prisiima atsakomybę už sutikimą dėl filmavimo ir filmuotos medžiagos pateikimą projekto organizatoriams.
  4. Projekto dalyviai pasirenka Marcinkevičiaus literatūros kūrinį (eilėraštį, ištrauką iš poemų, dramų, dainą pagal poeto žodžius ir t.t.), paruošia iki 5 minučių kūrinio pristatymą ir įkelia medžiagą į uždarą Facebook grupę „Perskaityti tai, kas neparašyta“.
  5. Pristatymus įkelti iki 2024-10-15.
  6. Projekto organizatoriai – Klaipėdos regos ugdymo centro direktorė Laima Glaveckienė, Socialinio ugdymo skyriaus vedėja Regina Viršilienė, meninio ugdymo mokytoja ekspertė Loreta Aukštuolienė, vyriausioji socialinė darbuotoja Alina Glybina, tiflopedagogė metodininkė Viktorija Paimbrekytė – Jonauskienė.
  7. Iniciatorė ir idėjos sumanytoja – Regos ugdymo centro, Socialinio ugdymo skyriaus neformaliojo švietimo suaugusiems programų dalyvė Nijolė Teresė Monika Klimantavičienė, buvusi lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja ekspertė. 
  8. Meninėje programoje dalyvauja – Regos ugdymo centro Socialinio ugdymo skyriaus neformaliojo švietimo suaugusiems programų dalyviai – Nijolė Teresė Monika Klimantavičienė, Gintaras Brazdeikis, Albertas Mumgaudis ir pedagogės – tiflopedagogė Laima Bukauskaitė, meninio ugdymo mokytoja Loreta Aukštuolienė, socialinio ugdymo skyriaus vedėja Regina Viršilienė.
  9. Projekto koordinatorė –Socialinio ugdymo skyriaus vedėja Regina Viršilienė.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

  1. Dalyvavimas šiame projekte reiškia autoriaus sutikimą su visomis Projekto sąlygomis.
  2. Padėkos raštai dalyviams bus išsiųsti nurodytu elektroniniu adresu.
  3. Projekto organizatoriai pasilieka teisę keisti konkurso nuostatus.

 

 

Priedas 1

 

 

RESPUBLIKINIO PILIETIŠKUMO IR SAVIRAIŠKOS PROJEKTO „PERSKAITYTI TAI, KAS NEPARAŠYTA

                                                                                                                    

DALYVIO PARAIŠKA

 

Įstaigos pavadinimas

 

Atsakingo asmens vardas, pavardė, pareigos, telefono Nr., el. pašto adresas.

 

Kūrinio (veiklos) pavadinimas

 

Dalyvio amžius

 

 

Klaipėdos regos ugdymo centras įgyvendina  Erasmus + finansuojamą projektą „Tobulėjantis mokytojas – sėkminga aklojo bei silpnaregio integracija“. 

Projekto tikslas - tobulinti pedagogų, dirbančių su aklais ir silpnaregiais mokiniais profesinę kvalifikaciją,  sudarant galimybę perimti  užsienio šalių  pažangias ugdymo technologijas, gerinti tiflopedagoginės  pagalbos prieinamumą ir kokybę.

 

Tikslo įgyvendinimui numatytas 5 pedagogų vizitas į Turkiją. Projekto metu bus analizuojama aklųjų ir silpnaregių ugdymo Turkijoje situacija aplankant  šalies formaliojo bei neformaliojo ugdymo mokyklas, vaikų darželius, universitetą. Vizito dalyviai stebės veiklas, spręs kylančias profesines problemas, analizuos, dalyvaus pokalbiuose su vietos mokytojais, aptars metodinę medžiagą ir priemones, kurias vėliau galės integruoti į savo kasdieninę veiklą, parengs ataskaitas. Visiems dalyviams bus išduoti Europass dokumentai.

 

Projekto partneriai: Turkijos Kayseri Egitim Kultur ve Genclik Dernegi asociacija, kuri rūpinasi socialiai pažeidžiamų gyventojų grupėmis, jų formaliu bei neformaliu ugdymu, užimtumu, integracija.

 

Projekto įgyvendinimo terminai 2018-09-01 2019-09-01.

 

https://www.ruc.lt/naujienos/82-erasmus-projektas-tobulejantis-mokytojas-sekminga-aklojo-bei-silpnaregio-integracija

Socialiniai partneriai